Wykonanie ogrodzenia na rozbudowywanym cmentarzu komunalnym w Dobrzanach-I etap.
ZP 341/ 3/2008 Dobrzany, dn. 22.02.2008 r.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
Urząd Miejski w Dobrzanach ogłasza wszczęcie postępowania o udzielenie
zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na „Wykonanie ogrodzenia na rozbudowywanym cmentarzu komunalnym w Dobrzanach - I etap”.
SEKCJA I: ZAMAWIAJACY
I.1) NAZWA, ADRES I OSOBY UPOWAŻNIONE DO KONTAKTÓW
Nazwa: Urząd Miejski
Adres: ul. Staszica 1 73 - 130 Dobrzany
Tel.091 5620201 fax: 0915620204
Godziny urzędowania: 8.00 - 15.00
Strona www.bip.dobrzany.pl
e-mail: sekretariat@dobrzany.pl
Osoby upoważnione do kontaktów:
Jan Prościak, Agnieszka Kopka
I.2) Tryb postępowania
Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej mniejszej, niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 Pzp.
I.3) Rodzaj: roboty budowlane
I.4) Adres strony internetowej, na której zamieszczona została Specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.dobrzany.pl
SIWZ wraz z załącznikami dostępna jest odpłatnie na pisemny wniosek Wykonawcy w siedzibie Zamawiającego - Urząd Miejski, ul. Staszica 1, 73 - 130 Dobrzany (pokój nr 5/6)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1)Określenie przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie ogrodzenia na rozbudowywanym cmentarzu komunalnym -etap I,(działka nr 29 i 22) przy ul. Dworcowej w Dobrzanach, obejmujące :
-
ogrodzenie: typu A i typu B oraz murowane z cegły klinkierowej
-
reprezentacyjna brama wjazdowa z furtką
3. wejście dodatkowe i wjazd wykonane jak ogrodzenie typu A
Oznaczenie przedmiotu zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
45111200-0 roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę
45215400-1 roboty na cmentarzach
45112714-3 roboty związane z ogrodzeniem terenu
45223810-6 konstrukcje
28822000-0 ogrodzenia
28122310-6 bramy
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera:
1) dokumentacja techniczna
2) dokumentacja fotograficzna
3) przedmiar robót
4) specyfikacja techniczna
II.3) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
II.4) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
II.5) TERMIN WYKONANIA
Wymagany termin wykonania zamówienia: 31.07.2008 r.
II.6) Zabezpieczenie należytego wykonania umowy
Zamawiający przewiduje wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy od Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą wymagane będzie wniesienie przed podpisaniem umowy zabezpieczenie w wysokości 2% ceny ofertowej przedstawionej przez Wykonawcę w następujących formach:
-
w pieniądzu, przelewem na konto Zamawiającego, nr konta PKO BP SA Stargard Szcz.44 1020 4867 0000 1302 0007 9913
-
w poręczeniach lub gwarancjach bankowych
-
w gwarancjach ubezpieczeniowych
-
w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.
Zabezpieczenie o którym mowa w pkt. 2 do 4 należy przekazać na stanowisko ds. księgowości budżetowej pok. nr 2, przed podpisaniem umowy.
II.7) Czy przewiduje się zawarcie umowy ramowej: nie
II.8) Czy przewiduje się zamówienia uzupełniające: tak
Zamawiający przewiduje zamówienia uzupełniające do 50% wartości umowy.
SEKCJA III: WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
II.1.) Informacja na temat wadium
1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 1 500,00 zł.(słownie: jeden tysiąc pięćset złotych).
2. Wykonawca wnosi wadium :
- w pieniądzu, przelewem na konto Zamawiającego, nr konta PKO BP SA Stargard Szcz.
441020 4867 0000 1302 0007 9913;
- w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-
kredytowej, z tym , że zobowiązanie kasy jest zobowiązaniem pieniężnym
- w gwarancjach ubezpieczeniowych
- w poręczeniach udzielanych przez podmioty , o których mowa w art.6b ust.5 pkt.2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości -ksero potwierdzone, załączone do oferty, przed upływem terminu składania ofert. Przy czym za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku Zamawiającego.
II.2)WARUNKI UDZIAŁU, JAKIE MUSZĄ SPEŁNIAĆ WYKONAWCY
II.2.1)Opis warunków udziału w postępowaniu
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zgodnie ze SIWZ.
1.W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oferta musi zawierać następujące oświadczenia lub dokumenty:
-
wypełniony i podpisany formularz ofertowy, załącznik nr 1 do SIWZ;
-
oświadczenie, że Wykonawca może ubiegać się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 22 ust. 1 pkt 1 - 3 Ustawy oraz, że nie podlega on wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy, załącznik nr 2;
-
aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej, niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - złożone w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę;
-
wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 robót budowlanych, odpowiadających swoim rodzajem i wartością, stanowiącym przedmiot zamówienia, o wartości co najmniej 100 000 zł. każda z podaniem ich daty i miejsca wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (np. referencje), (załącznik nr 3);
-
Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, (załącznik nr 4);
-
Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje Wykonawca, (załącznik nr 5).
2. 1.Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w ust. 1 pkt 2,3 składa odpowiedni dokument lub dokumenty wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające, że:
-
nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie;
-
nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości;
-
nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.
2.2.Dokumenty, o których mowa w ust. 1 pkt 1 i 2 powinny być wystawione nie wcześniej, niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa w ust. 1 pkt 3 powinien być wystawiony nie wcześniej, niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
2.3. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 1, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibą lub miejsce zamieszkania.
SEKCJA IV. PROCEDURA
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony o wartości szacunkowej mniejszej, niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 Pzp.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
Cena ofertowa brutto 100%
IV.3) MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA OFERT
Miejsce: W siedzibie Zamawiającego Urząd Miejski ul. Staszica 1, 73 - 130 Dobrzany pok. 3/4 sekretariat
Termin: do dnia 28.03.2008 r. godz. 10.00
IV.4) Termin związania ofertą: 30 dni (od dnia ostatecznego terminu składania ofert)
IV.5) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert
Data: 28.03.2008 r. godz. 10.10 miejsce: siedziba Zamawiającego, sala konferencyjna Urzędu Miejskiego w Dobrzanach II piętro.
IV.6) Wysokość zwrotu kosztów udziału w postępowaniu
Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.
IV.7). Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski.
IV.8) Czy wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.9) Czy zamawiający zamierza ustanowić dynamiczny system zakupów: nie.
4
Załączniki do pobrania
Ogłoszenie zamówienia
Plik | Nazwa | Data dodania | Pobrań |
---|---|---|---|
ogloszenie cmentarz.doc (DOC, 56.00Kb) | 2008-02-22 14:28:42 | 605 |
SWZ
Plik | Nazwa | Data dodania | Pobrań |
---|---|---|---|
skanowanie-20080222134639-00001.jpg (JPG, 597.73Kb) | 2008-02-22 14:29:14 | 43 | |
mapy.zip (ZIP, 681.17Kb) | 2008-02-22 14:56:54 | 45 | |
projekt.zip (ZIP, 110.88Kb) | 2008-02-22 14:57:06 | 56 | |
przedmiar robot-ogrodzenie cmentarza.doc (DOC, 41.00Kb) | 2008-02-22 16:08:08 | 57 | |
przedmiar robot.zip (ZIP, 607.36Kb) | 2008-02-22 14:57:26 | 55 | |
SIwz-cmentarz.doc (DOC, 202.50Kb) | 2008-02-22 14:28:42 | 59 | |
specyfikacja techniczna.zip (ZIP, 3.03Mb) | 2008-02-22 14:57:17 | 50 |
Wyjaśnia i modyfikacje
Plik | Nazwa | Data dodania | Pobrań |
---|---|---|---|
zawiadomienie o poprawieniu omylki rach.doc (DOC, 23.00Kb) | 2008-04-07 08:48:47 | 598 |
Wynik postępowania
Plik | Nazwa | Data dodania | Pobrań |
---|---|---|---|
zawiad bip-cmentarz.doc (DOC, 31.50Kb) | 2008-04-16 11:43:29 | 669 |
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Osoba odpowiadająca za treść informacji
Ilona Nędza Data wytworzenia:
22 lut 2008
Osoba dodająca informacje
Ilona Nędza Data publikacji:
22 lut 2008, godz. 14:28
Osoba aktualizująca informacje
Ilona Nędza Data aktualizacji:
22 lut 2008, godz. 14:28