Modernizacja hali widowiskowo sportowej w Dobrzanach - II etap
ZP341/ 16 /2007 Dobrzany, dn. 09.05.2007 r.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
Urząd Miejski w Dobrzanach ogłasza wszczęcie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na Modernizację hali widowiskowo - sportowej w Zespole Szkół Publicznych w Dobrzanach, przy ul. Mickiewicza 43 - II etap. Nr sprawy: ZP/341/16/2007
SEKCJA I: ZAMAWIAJACY
I.1) NAZWA, ADRES I OSOBY UPOWAŻNIONE DO KONTAKTÓW
Nazwa: Urząd Miejski
Adres: ul. Staszica 1 73 - 130 Dobrzany
Tel.091 5620201 fax: 0915620204
Godziny urzędowania: 8.00 - 15.00
Strona www.bip.dobrzany.pl
e-mail: promocja@dobrzany.pl
Osoby upoważnione do kontaktów:
Jan Prościak, Agnieszka Kopka
I.2) Tryb postępowania
Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego powyżej 60 000 euro do kwot określonych w art. 11 pkt 8 ustawy Prawo zamówień publicznych
I.3) Adres strony internetowej, na której zamieszczona została Specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.dobrzany.pl
Na wniosek Wykonawcy Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można nieodpłatnie uzyskać w siedzibie Zamawiającego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1)Określenie przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest remont sali gimnastycznej oraz siłowni z zapleczem w Zespole Szkół Publicznych w Dobrzanach, przy ul. Mickiewicza 43 II etap.
CPV- Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień:
45 21 22 25-9 Hala sportowa
45.00.00.00-7 Roboty budowlane
45.31.00.00-3 roboty w zakresie instalacji budowlanych
45.30.00.00-0 roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45.31.10.00-0 roboty w zakresie przewodów instalacji elektrycznych oraz opraw elektrycznych
45.31.12.00-2 roboty w zakresie opraw elektrycznych
45.40.00.00-1 roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45.41.00.00-4 tynkowanie
45.42.00.00-7 roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie
45.42.10.00-4 roboty w zakresie stolarki budowlanej
45.42.11.11-5 instalowanie metalowych framug
45.42.11.20-1 instalowanie framug i ram okiennych z tworzyw sztucznych
45.42.11.22-5 instalowanie ram okiennych z tworzyw sztucznych
45.43.00.00-0 pokrywanie podłóg i ścian
45.43.11.00-8 kładzenie terakoty
45 43 21 13 -9 kładzenie parkietu
45.43.20.00-4 kładzenie i wykładanie podłóg
45 44 00 00-3 roboty malarskie i szpachlowania
45.44.20.00-7 nakładanie powierzchni kryjących
45.44.21.00-8 roboty malarskie
45.45.00.00-6 roboty budowlane wykończeniowe pozostałe
Szczegółowy zakres zawiera szczegóły zawarte w książce przedmiarów oraz specyfikacji technicznej stanowiącej załącznik do SIWZ.
II.2) Wykonanie zadania powinno odpowiadać wymaganiom określonym w niniejszej SIWZ oraz specyfikacji technicznej.
II.3) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
II.4) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
II.5) TERMIN WYKONANIA
Wymagany termin wykonania zamówienia: 05.12.2007 r.
II.6) Zamawiający przewiduje wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
Od wykonawcy, którego oferta zostanie uznana jako najkorzystniejsza wymagane będzie wniesienie przed podpisaniem umowy zabezpieczenia należytego wykonania w wysokości 3% ceny ofertowej przedstawionej przez Wykonawcę.
Zabezpieczenie należytego wykonania umowy wnoszone jest w jednej lub kilku następujących formach:
1) w pieniądzu: na konto zamawiającego numer konta 44 1020 4867 0000 1302 0007 9913 PKO BP Stargard Szcz.
2) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym
3) w gwarancjach bankowych,
4) w gwarancjach ubezpieczeniowych
5) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.
II.7) Czy przewiduje się zawarcie umowy ramowej: nie
II.8) Czy przewiduje się zamówienia uzupełniające: nie
SEKCJA III: WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
II.1.) Informacja na temat wadium
Zamawiający wymaga wniesienia wadium dla całości przedmiotu zamówienia w wysokości: 2 000 zł, (słownie: dwa tysiące złotych).
Wykonawca wnosi wadium :
- w pieniądzu na rachunek bankowy Zamawiającego: 44 1020 4867 0000 1302 0007 9913
PKO BP Stargard Szcz.;
- w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-
kredytowej, z tym, że zobowiązanie kasy jest zobowiązaniem pieniężnym
- w gwarancjach ubezpieczeniowych;
- w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust.5 pkt.2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz.1158, z późn. zm. ), oryginał przekazać do pok.5/6, ksero należy załączyć do oferty przed upływem terminu składania ofert. Przy czym za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku Zamawiającego.
II.2)WARUNKI UDZIAŁU, JAKIE MUSZĄ SPEŁNIAĆ WYKONAWCY
II.2.1)Opis warunków udziału w postępowaniu
Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne
Opis warunków udziału w postępowaniu: zgodnie ze SIWZ.
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zgodnie ze SIWZ.
Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zgodnie ze SIWZ, w tym m.in.:
1. Aktualny odpis z KRS lub zaświadczenie o wpisie do Ewidencji Działalności Gospodarczej,
2. Oświadczenie wynikające z art. 22 ust. 1 ustawy P.z.p.,
3. Dokumenty potwierdzające kwalifikacje zawodowe oraz uprawnienia zawodowe,
4. Zaświadczenie o niekaralności,
5. Aktualne zaświadczenie z właściwego Urzędu Skarbowego oraz oddziału ZUS o
niezaleganiu z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne,
6. Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej,
7. Dowód wpłaty wadium.
SEKCJA IV. PROCEDURA
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony powyżej 60 000 euro do kwot określonych w art. 11 pkt 8 ustawy Prawo zamówień publicznych
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
Cena ofertowa brutto 100%
IV.3) MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA OFERT
Miejsce: W siedzibie zamawiającego Urząd Miejski ul. Staszica 1, 73 - 130 Dobrzany pok. nr 3/4 sekretariat
Termin: do dnia 14.06.2007 r. godz. 10.00
IV.4) Termin związania ofertą: 30 dni (od dnia ostatecznego terminu składania ofert)
IV.5) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert
Data: 14.06.2007 r. godz. 10.05, miejsce: siedziba zamawiającego, sala konferencyjna Urzędu Miejskiego w Dobrzanach II piętro.
IV.6) Wysokość zwrotu kosztów udziału w postępowaniu
Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.
IV.7). Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu lub oferty: polski.
IV.8) Czy zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii europejskiej: nie.
IV.9) Czy wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Burmistrz Dobrzan
Witold Kasprzak-Dżyberti
Załączniki do pobrania
Ogłoszenie zamówienia
Plik | Nazwa | Data dodania | Pobrań |
---|---|---|---|
ogloszenie-modernizacja sali w szkole.doc (DOC, 48.50Kb) | 2007-05-10 15:37:47 | 597 |
SWZ
Plik | Nazwa | Data dodania | Pobrań |
---|---|---|---|
klasy zapl.pdf (PDF, 86.07Kb) | 2007-05-11 12:18:43 | 61 | |
okna hala.pdf (PDF, 171.67Kb) | 2007-05-11 12:18:52 | 60 | |
posadzka.pdf (PDF, 2.86Mb) | 2007-05-11 12:19:04 | 67 | |
siwz-sala-zalaczniki.zip (ZIP, 588.04Kb) | 2007-05-10 15:39:32 | 56 | |
specyfikacja moder hali widowiskowo-sportowej IIetap w ZSP.doc (DOC, 251.50Kb) | 2007-05-10 15:37:47 | 69 | |
Wentylacja.pdf (PDF, 231.71Kb) | 2007-05-11 12:19:17 | 165 |
Wynik postępowania
Plik | Nazwa | Data dodania | Pobrań |
---|---|---|---|
zawiadomienie o wyborze oferty.doc (DOC, 22.00Kb) | 2007-06-15 16:00:11 | 594 |
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Osoba odpowiadająca za treść informacji
Administrator Serwisu BIP Data wytworzenia:
10 maj 2007
Osoba dodająca informacje
Administrator Serwisu Data publikacji:
10 maj 2007, godz. 15:37
Osoba aktualizująca informacje
Administrator Serwisu Data aktualizacji:
10 maj 2007, godz. 15:37