Dobrzany: Przebudowa dróg w miejscowości Biała w Gminie Dobrzany.
Numer ogłoszenia: 78397 - 2016; data zamieszczenia: 09.06.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V |
zamówienia publicznego |
|
zawarcia umowy ramowej |
|
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Dobrzany , Ul. Staszica 1, 73-130 Dobrzany, woj. zachodniopomorskie, tel. 91 562 02 01, faks 91 561 02 04.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa dróg w miejscowości Biała w Gminie Dobrzany.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych pn. Przebudowa dróg w miejscowości Biała w Gminie Dobrzany. wg dokumentacji projektowo- kosztorysowej stanowiącej załącznik do siwz. 2) W skład dokumentacji projektowo- kosztorysowej wchodzą: a) Opis techniczny. - Plan zagospodarowania terenu- rysunek - Profil podłużny odcinka A- rysunek - Profil podłużny odcinka B- rysunek - Profil podłużny odcinka C- rysunek - Profil podłużny odcinka D- rysunek - Przekroje poprzeczne odcinka A- rysunek - Przekroje poprzeczne odcinka B- rysunek - Przekroje poprzeczne odcinka C- rysunek - Przekroje poprzeczne odcinka D- rysunek - Szczegóły konstrukcyjne- rysunek - Parametry łuków poziomych - Przeliczenie rzędnych nawierzchni jezdni po projektowanej osi odcinek A- tabela - Przeliczenie rzędnych nawierzchni jezdni po projektowanej osi odcinek B- tabela - Przeliczenie rzędnych nawierzchni jezdni po projektowanej osi odcinek C- tabela - Przeliczenie rzędnych nawierzchni jezdni po projektowanej osi odcinek D- tabela - Wyrównanie z KŁSM do gr. 12,0 cm oraz poszerzenie podbudowy o gr. 20,0 cm odcinka A - Wyrównanie z KŁSM do gr. 12,0 cm oraz poszerzenie podbudowy ogr. 20,0 cm odcinka D b) Załączniki do przedmiaru robót c) Przedmiar robót. d) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót e) Założenia do planu BIOZ.
II.1.5)
V |
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: |
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2, 45.22.00.00-5, 45.11.10.00-8, 45.11.30.00-2, 45.11.25.00-0, 45.23.31.20-6, 45.23.33.20-8, 45.23.32.20-7, 45.23.24.52-5, 45.11.20.00-5, 45.23.32.90-8, 45.23.21.30-2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.10.2016.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Załącznik nr 1 a do siwz nr ZP.271.11.2016 (Wyszczególnienie elementów rozliczeniowych)- jest to dokument istotny dla Zamawiającego jako element dokumentacji rozliczeniowej związany z dofinansowaniem z programu -Wsparcie inwestycji związanych z tworzeniem, ulepszaniem lub rozbudową wszystkich rodzajów małej infrastruktury, w tym inwestycji w energię odnawialną i w oszczędzanie energii objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
IV.2.2)
|
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. zmiana wynagrodzenia w przypadku zmiany w przypadku zmiany stawki podatku VAT; 2. zmiana dotycząca przedmiotu umowy w przypadku konieczności wykonania robót zamiennych. 3. Termin wykonania zamówienia, może ulec zmianie w przypadku: 1) wystąpienia siły wyższej, czyli zdarzenia zewnętrznego, którego skutków nie da się przewidzieć, np. huragan, powódź; 2) nie przekazania Wykonawcy przez Zamawiającego dokumentacji projektowej, w terminie określonym w umowie. 3) nieterminowego przekazania placu budowy przez Zamawiającego, a opóźnienie to ma wpływ na terminowe wykonanie przedmiotu umowy; 4) wstrzymania przez organy nadzoru budowlanego wykonanie robót nie wynikających z okoliczności leżących po stronie Wykonawcy; 5) wystąpienia nieprzewidzianych warunków realizacji, np. natrafienie na nieznane obiekty archeologiczne lub elementy instalacji podziemnej, 6) wystąpienia konieczności wykonania zamówienia dodatkowego w rozumieniu art. 67 ust. 1 pkt 5 ustawy, którego realizacja będzie miała wpływ na termin wykonania przedmiotu umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.dobrzany.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski, ul. Staszica 1, 73-130 Dobrzany (pokój nr 5/6).
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.06.2016 godzina 11:00, miejsce: Sekretariat Urzędu Miejskiego, adres: ul. Staszica 1, 73-130 Dobrzany.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej na operacje typu budowa lub modernizacja dróg lokalnych w ramach poddziałania Wsparcie inwestycji związanych z tworzeniem, ulepszaniem lub rozbudową wszystkich rodzajów małej infrastruktury, w tym inwestycji w energię odnawialną i w oszczędzanie energii objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Numer ogłoszenia: 78993 - 2016; data zamieszczenia: 10.06.2016
OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA
Ogłoszenie dotyczy: Ogłoszenia o zamówieniu.
Informacje o zmienianym ogłoszeniu: 78397 - 2016 data 09.06.2016 r.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Gmina Dobrzany, Ul. Staszica 1, 73-130 Dobrzany, woj. zachodniopomorskie, tel. 91 562 02 01, fax. 91 561 02 04.
SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU
II.2) Tekst, który należy dodać:
Miejsce, w którym należy dodać tekst: III.4.3.1).
Tekst, który należy dodać w ogłoszeniu: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; - nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Numer ogłoszenia: 146836 - 2016; data zamieszczenia: 16.09.2016
OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA
Ogłoszenie dotyczy: Ogłoszenia o udzieleniu zamówienia.
Informacje o zmienianym ogłoszeniu: 147987 - 2016 data 21.07.2016 r.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Gmina Dobrzany, Ul. Staszica 1, 73-130 Dobrzany, woj. zachodniopomorskie, tel. 91 562 02 01, fax. 91 561 02 04.
SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU
II.1) Tekst, który należy zmienić:
Ogłoszenie do pobrania | |||||
---|---|---|---|---|---|
1 | Biała.Ogłoszenie o zamówieniu.doc (DOC, 65.KB) | 2016-06-09 15:43:00 | 65.KB | 263 razy | |
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia | |||||
1 | 1. Siwz.zip (ZIP, 10.MB) Po terminie otwarcia ofert | 2016-06-09 15:43:00 | 10.MB | 172 razy | |
Wyjaśnienia i modyfikacje SIWZ | |||||
1 | Pytania i odpowiedzi.doc (DOC, 39.KB) | 2016-06-21 10:26:04 | 39.KB | 253 razy | |
Wynik postępowania | |||||
1 | Wybór najkorzystniejszej oferty w postępowaniu na stronę.doc (DOC, 36.KB) | 2016-07-06 12:23:46 | 36.KB | 243 razy | |
Udzielenie zamówienia | |||||
1 | Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia.doc (DOC, 31.KB) | 2016-07-21 11:41:51 | 31.KB | 241 razy |
Akcja | Osoba | Data |
---|---|---|
Dodanie dokumentu: | Grzegorz Chełmiński | 09-06-2016 15:43:00 |
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: | Grzegorz Chełmiński | 09-06-2016 |
Ostatnia aktualizacja: | Grzegorz Chełmiński | 16-09-2016 17:18:21 |