Logo BIP Logo ePUAP
Biuletyn Informacji Publicznej
herb jednostki
Urząd Miejski w Dobrzanach
System eBoi

eBoi
Jak załatwić sprawę?

Mapa serwisu

Urząd Miejski w Dobrzanach

|--- Urząd Miejski

|--- Godziny Urzędowania

|--- Organizacja Urzędu

      |--- Zarządzenie Nr 9/2011 Burmistrza Dobrzan z dnia 27 stycznia 2011 r. zmieniające zarządzenie Nr 4/07 z dnia 26 stycznia 2007 r. w sprawie nadania Regulaminu Organizacyjnego dla Urzędu Miejskiego w Dobrzanach

      |--- ZARZĄDZENIE NR 4/07 BURMISTRZA DOBRZAN z dnia 26 stycznia 2007 r. w sprawie ustalenia Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miejskiego w Dobrzanach.

|--- Dane nie umieszczone w BIP

|--- Zgromadzenia

Władze Miasta

|--- Rada Miejska

      |--- Protokoły z sesji Rady Miejskiej w Dobrzanach

            |--- Protokoły z sesji Rady Miejskiej w Dobrzanach kadencji 2018 - 2023

            |--- Protokoły z sesji Rady Miejskiej w Dobrzanach kadencji 2014 - 2018

            |--- Protokoły z sesji RM kadencji 2010 -2014

            |--- Protokoły z sesji RM kadencji 2006 -2010

            |--- Protokoły z sesji RM kadencji 2002 -2006

|--- Burmistrz

|--- Zastępca Burmistrza

|--- Sekretarz Gminy

|--- Skarbnik Gminy

|--- Komisje Rady Miejskiej

      |--- Posiedzenia komisji Rady Miejskiej kadencja 2018 - 2023

            |--- Wspólne posiedzenie komisji

            |--- Komisja Skarg, Wniosków i Petycji

            |--- Komisja Rewizyjna

            |--- Komisja Rolnictwa, Ochrony Środowiska i Spraw Społecznych

            |--- Komisja Gospodarcza

|--- Oświadczenia Majątkowe

      |--- Rok 2019

            |--- Oświadczenia majątkowe burmistrza, zastępcy burmistrza, sekretarza, skarbnika, kierowników jednostek organizacyjnych i pracowników urzędu składane do 30 kwietnia

            |--- Oświadczenia majątkowe Radnych składane do 30 kwietnia

      |--- Rok 2018

            |--- Oświadczenia majątkowe Radnych składane w terminie 30 dni od złożenia ślubowania

            |--- Oświadczenia majątkowe Radnych składane na koniec kadencji

            |--- Oświadczenia majątkowe burmistrza, zastępcy burmistrza, sekretarza, skarbnika, kierowników jednostek organizacyjnych i pracowników Urzędu składane do 30 kwietnia

            |--- Oświadczenia majątkowe Radnych składane do 30 kwietnia

      |--- Rok 2017

            |--- Oświadczenia majątkowe zastępcy burmistrza, sekretarza, skarbnik, kierowników jednostek organizacyjnych i pracowników Urzędu składane do 30 kwietnia

            |--- Oświadczenia majątkowe Radnych składane do 30 kwietnia

      |--- Rok 2016

            |--- Oświadczenia majątkowe sekretarza, kierowników jednostek organizacyjnych i pracowników Urzędu składane do 30 kwietnia

            |--- Oświadczenia majątkowe Radnych składane do 30 kwietnia

      |--- Rok 2015

            |--- Oświadczenia majątkowe burmistrza, sekretarz, kierowników jednostek organizacyjnych i pracowników Urzędu

            |--- Oświadczenie majątkowe Radnego składane na 30 dni od dnia złożenia ślubowania

            |--- Oświadczenia majątkowe Radnych składane do 30 kwietnia

      |--- Rok 2014

            |--- Oświadczenia majątkowe Radnych i Burmistrza składane na 30 dni od dnia złożenia ślubowania

            |--- Oświadczenia majątkowe Radnych i Burmistrza składane na koniec kadencji

            |--- Oświadczenia majątkowe kierowników jednostek organizacyjnych i pracowników Urzędu

            |--- Oświadczenia majątkowe Radnych

      |--- Rok 2013

            |--- Oświadczenia majątkowe kierowników jednostek organizacyjnych i pracowników Urzędu

            |--- Oświadczenia majątkowe Radnych

      |--- Rok 2012

            |--- Oświadczenia majątkowe Radnych

            |--- Oświadczenia majątkowe kierowników jednostek organizacyjnych i pracowników Urzędu

      |--- Rok 2011

            |--- Oświadczenia majątkowe kierowników jednostek organizacyjnych i pracowników Urzędu

            |--- Oświadczenia majątkowe Radnych

      |--- Rok 2010

      |--- Rok 2009

      |--- Rok 2008

      |--- Rok 2007

      |--- Początek kadencji 2006-2010

      |--- Rok 2003

      |--- Rok 2004

      |--- Rok 2005

      |--- Rok 2006

            |--- Burmistrz

            |--- Oświadczenia na koniec kadencji

|--- Sesje Rady Miejskiej

      |--- Transmisje obrad Rady Miejskiej

      |--- Informacje o sesjach Rady Miejskiej w Dobrzanach

            |--- IX sesja Rady Miejskiej w Dobrzanach 13 sierpnia 2019 r.

            |--- VIII sesja Rady Miejskiej w Dobrzanach 26 czerwca 2019 r.

            |--- VII sesja Rady Miejskiej w Dobrzanach 8 maja 2019 r.

            |--- VI sesja Rady Miejskiej w Dobrzanach 13 marca 2019 r.

            |--- Sesja Rady Miejskiej w Dobrzanach 12 lutego 2019 r.

            |--- Sesja Rady Miejskiej w Dobrzanach 23 stycznia 2019 r.

            |--- Sesja Rady Miejskiej w Dobrzanach 20 grudnia 2018 r.

            |--- Sesja Rady Miejskiej w Dobrzanach 27 listopada 2018 r.

            |--- Sesja Rady Miejskiej w Dobrzanach 20 listopada 2018 r.

            |--- Sesja Rady Miejskiej w Dobrzanach 17 października 2018 r.

            |--- Sesja Rady Miejskiej w Dobrzanach 19 września 2018 r.

            |--- Sesja Rady Miejskiej w Dobrzanach 24 lipca 2018 r.

            |--- Sesja Rady Miejskiej w Dobrzanach 28 czerwca 2018 r.

            |--- Sesja Rady Miejskiej w Dobrzanach 29 maja 2018 r.

            |--- Sesja Rady Miejskiej w Dobrzanach 17 kwietnia 2018 r.

            |--- Sesja Rady Miejskiej w Dobrzanach 22 marca 2018 r. (sesja nadzwyczajna)

            |--- Sesja Rady Miejskiej w Dobrzanach 22 marca 2018 r.

            |--- Sesja Rady Miejskiej w Dobrzanach 27 lutego 2018 r.

            |--- Sesja Rady Miejskiej w Dobrzanach 31 stycznia 2018 r.

            |--- Sesja Rady Miejskiej w Dobrzanach 21 grudnia 2017 r.

            |--- Sesja Rady Miejskiej w Dobrzanach 28 listopada 2017 r.

            |--- Sesja Rady Miejskiej w Dobrzanach 7 listopada 2017 r.

            |--- Sesja Rady Miejskiej w Dobrzanach 19 października 2017 r.

            |--- Sesja Rady Miejskiej w Dobrzanach 21 września 2017 r.

            |--- Sesja Rady Miejskiej w Dobrzanach 11 sierpnia 2017 r.

            |--- Sesja Rady Miejskiej w Dobrzanach 19 czerwca 2017 r.

            |--- Sesja Rady Miejskiej w Dobrzanach 30 maja 2017 r.

            |--- Sesja Rady Miejskiej w Dobrzanach 28 kwietnia 2017 r.

            |--- Sesja Rady Miejskiej w Dobrzanach 28 marca 2017 r.

            |--- Sesja Rady Miejskiej w Dobrzanach 14 lutego 2017 r.

            |--- Sesja Rady Miejskiej w Dobrzanach 29 grudnia 2016 r.

            |--- Sesja Rady Miejskiej w Dobrzanach 29 listopada 2016 r.

            |--- Sesja Rady Miejskiej 28 października 2016 r.

      |--- Nagrania audio z sesji Rady Miejskiej w Dobrzanach

            |--- Kadencja 2018-2023

Gmina

|--- Raporty o stanie Gminy Dobrzany

      |--- raport za rok 2018

|--- Sprawozdania Burmistrza Dobrzan

|--- Ochrona Danych Osobowych

|--- Rejestry i ewidencje

      |--- Rejestr petycji

            |--- Rok 2019

            |--- Rok 2018

            |--- Rok 2017

      |--- Rejestr działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości

|--- Ewidencja ludności i dowody osobiste

      |--- Zgłoszenie wyjazdu za granicę

      |--- Zgłoszenie wymeldowania z pobytu czasowego

      |--- Zgłoszenie zameldowania na pobyt czasowy cudzoziemca

      |--- Zgłoszenie zameldowania na pobyt stały cudzoziemca

      |--- Zgłoszenie zameldowania na pobyt stały

      |--- Zgłoszenie zameldowania na pobyt czasowy

      |--- Zgłoszenie wymeldowania z pobytu stałego

      |--- Dowody Osobiste

|--- Aktualności

|--- Jednostki Organizacyjne

|--- Nabór na wolne stanowiska

      |--- 2019

      |--- 2018

      |--- 2017

      |--- 2016

      |--- 2014

      |--- 2013

      |--- 2012

      |--- 2011

      |--- 2010

      |--- 2009

      |--- 2008

      |--- 2007

|--- Nabór na wolne stanowiska urzędnicze w jednostkach organizacyjnych Gminy

      |--- Ośrodek Pomocy Społecznej w Dobrzanach

      |--- Zakład Gospodarki Komunalnej

      |--- Zespół Szkół Publicznych

|--- Nabór - animator

|--- Plan Rozwoju

|--- Strategia Rozwoju

|--- Punkt nieodpłatnej pomocy prawnej

Finanse Gminy

|--- Budżet

      |--- 2019

            |--- Sprawozdania finansowe za 2019 rok.

            |--- Sprawozdania i informacje z wykonania budżetu za 2019 rok

            |--- Budżet 2019

            |--- Opinie Regionalnej Izby Obrachunkowej

            |--- Projekt budżetu na 2019 rok

      |--- 2018

            |--- Sprawozdania finansowe za 2018 rok

            |--- Projekt budżetu na 2018 rok

            |--- Sprawozdania budżetowe za 2018 rok

            |--- Opinie Regionalnej Izby Obrachunkowej

            |--- Budżet 2018

      |--- 2017

            |--- Budżet 2017

            |--- Opinie Regionalnej Izby Obrachunkowej

            |--- Sprawozdania budżetowe za 2017 rok

            |--- Projekt budżetu na 2017 rok

      |--- 2016

            |--- Projekt budżetu na 2016 r.

            |--- Sprawozdania budżetowe za 2016

            |--- Budżet 2016

            |--- Opinie Regionalnej Izby Obrachunkowej

      |--- 2015

            |--- Sprawozdania budżetowe za 2015 r.

            |--- Opinie Regionalnej Izby Obrachunkowej

            |--- Budżet 2015

                  |--- Projekt budżetu

      |--- 2014

            |--- Sprawozdania budżetowe za 2014

            |--- Opinie RIO

            |--- Budżet 2014

      |--- 2013

            |--- Sprawozdania budżetowe za 2013

            |--- Budżet 2013

            |--- Opinie RIO

      |--- 2012

            |--- Projekt budżetu na 2012

            |--- Budżet 2012

            |--- Sprawozdania budżetowe za 2012

            |--- Opinie RIO

      |--- 2011

            |--- Budżet 2011

            |--- Projekt budżetu na 2011

            |--- Sprawozdania budżetowe za 2011

      |--- 2010

            |--- Sprawozdania budżetowe za 2010

            |--- Projekt budżetu na 2010 r.

      |--- 2009

            |--- Sprawozdania budżetowe za 2009 r.

            |--- Projekt budżetu na 2009 r.

      |--- 2008

            |--- Sprawozdania budżetowe za 2008 rok

            |--- Uchwały budżetowe 2008

      |--- 2007

            |--- Sprawozdania budżetowe za 2007 rok

            |--- Uchwały budżetowe 2007

      |--- 2006

            |--- Sprawozdania budżetowe za rok 2006

            |--- DDM Najnowsze dokumenty

      |--- 2005

      |--- 2004

      |--- 2003

|--- Majątek

|--- Podatki i opłaty lokalne

      |--- Zwrot podatku akcyzowego dla rolników

      |--- Informacje podatkowe, deklaracje, obwieszczenia, wykazy

            |--- 2014

            |--- 2012 - 2013

            |--- 2011

            |--- 2010

            |--- 2009

            |--- 2008

            |--- 2007

            |--- 2006

            |--- 2019

            |--- 2018

            |--- 2017

            |--- 2016

            |--- 2015

Prawo Lokalne

|--- Statut Gminy

      |--- Jednostki pomocnicze

|--- Zamówienia publiczne

|--- Oferty Inwestycyjne

|--- Obwieszczenia

|--- Kontrole

|--- Ogłoszenia

      |--- 2019 rok

      |--- Ogłoszenie o sprzedaż pojazdu Motorower GB STREET Yamasaki YM50-8

      |--- Konkurs Kulinarny "Dożynkowe Smaki"

      |--- Ogłoszenie o sprzedaży Motorower GB STREET Yamasaki YM50-8

|--- Konkursy

      |--- Wyniki konkursów

|--- Plany postępowań o udzielenie zamówienia

Jednostki Organizacyjne

|--- Gminna Biblioteka Publiczna

|--- Ośrodek Pomocy Społecznej

      |--- Ogłoszenia

      |--- Usługi opiekuńcze

      |--- Ubezpieczenia zdrowotne

      |--- Świadczenia rodzinne i opiekuńcze

      |--- Przemoc - procedura niebieskiej karty

      |--- Pomoc społeczna

      |--- Fundusz alimentacyjny

      |--- Pobyt i usługi w domu pomocy społecznej

      |--- Dodatki mieszkaniowe

      |--- Dodatek energetyczny

|--- Świetlica Środowiskowa

|--- Szkolnictwo i oświata

|--- Zakład Gospodarki Komunalnej w Dobrzanach

Prawo Miejscowe

|--- Uchwały

      |--- Uchwały IV Kadencji Rady Miejskiej w Dobrzanach 2002-2006

            |--- Rok 2002

            |--- Rok 2003

            |--- Rok 2004

            |--- Rok 2005

            |--- Rok 2006

      |--- Uchwały V kadencji Rady Miejskiej w Dobrzanach 2006-2010

            |--- Uchwały Rady Miejskiej 2006-2010

            |--- Archiwum uchwał

      |--- Uchwały VI Kadencji Rady Miejskiej w Dobrzanach 2010-2014

            |--- Rok 2004

            |--- Rok 2005

      |--- Uchwały VIII Kadencji Rady Miejskiej w Dobrzanach 2018-2023 wraz z wynikami głosowań imiennych

      |--- Uchwały VII Kadencji Rady Miejskiej w Dobrzanach 2014-2018

|--- Zarządzenia

      |--- 2019

      |--- 2018

            |--- 2019

      |--- 2017

      |--- 2016

      |--- 2015

      |--- 2014

      |--- 2013

      |--- 2012

      |--- 2011

      |--- 2010

      |--- 2009

      |--- 2008

      |--- 2007

      |--- 2006

|--- Akty prawa przekazane do publikacji

|--- Lista aktów opublikowanych przez: Urząd Miejski w Dzienniku Województwa Zachodniopomorskiego

|--- Dostęp do aktów prawnych w Urzędzie Miejskim w Dobrzanach

|--- Platforma usług stanu cywilnego

Ochrona Środowiska

|--- Azbest

      |--- 2019

      |--- 2017

      |--- 2016

      |--- 2015

      |--- 2014

      |--- Programy

      |--- Wniosek

      |--- Info

|--- Odpady

|--- Środowisko

      |--- Strategia Rozwoju Gminy Dobrzany na lata 2016-2026

      |--- Plan Gospodarki Niskoemisyjnej dla Gminy Dobrzany

      |--- Program Ochrony Środowiska 2015-2018

      |--- Program Ochrony Środowiska 2004-2008

      |--- Baza danych o ocenach oddziaływania przedsięwzięcia na środowisko oraz o strategicznych ocenach oddziaływania na środowisko

      |--- Wnioski do pobrania

      |--- Postępowania w sprawie wydania decyzji środowiskowej

            |--- 2017

                  |--- OŚ.6220.10.2017- Budowa elektrowni fotowoltaicznej o mocy 4,0 MW, linii SN wraz z kablami sterowania i telekomunikacyjnymi oraz niezbędnymi urządzeniami elektroenergetycznymi na działkach nr 485/1, 485/6, 485/7 i 488/2 obręb Szadzko gm. Dobrzany.

                  |--- OŚ.6220.13.2017- Strategiczna ocena oddziaływania na środowisko dla dokumentu- Lokalny Program Rewitalizacji gminy Dobrzany na lata2017-2023

                  |--- OŚ.6220.9.2017 - Budowa domków letniskowych wraz z infrastrukturą na działce nr 51 obręb Krzemień gm. Dobrzany

                  |--- OŚ.6220.8.2017- Przebudowa ul. Jana Pawła II w Dobrzanach

            |--- 2016

            |--- 2015

                  |--- OŚ.6220.11.2015 Budowa 1 budynku mieszkalnego jednorodzinnego, garażu i budynku gospodarczego wraz z infrastrukturą na działce 385/1 obręb Kozy gmina Dobrzany.

                  |--- OŚ.6220.9.2015 Zalesienie gruntów porolnych zgodnie z Krajowym Programem Zwiększania Lesistości. Kontynuacja istniejącego lasu, na działkach 508 i 467 obręb Biała

                  |--- OŚ.6220.8.2015 Budowa elektrowni fotowoltaicznej o mocy do 4,0 MW wraz z kablami sterowania i telekomunikacyjnymi, dróg wewnętrznych oraz niezbędnych urządzeń elektroenergetycznych? zlokalizowanej na działkach nr: 344/1, 345/2, 345/3, 345/4, 345/5, 345/6, 345/7, 345/8, 345/9, 345/10, 345/11, 345/12, 345/13, 345/14, 345/15, 345/16, 345/17, 345/18, 345/19, 345/20, 345/21, 345/22, 345/23 obręb Kozy

                  |--- OŚ.6220.6.2015 Wykonanie ujęcia wód podziemnych w miejscowości Biała

                  |--- OŚ.6220.7.2015 Uruchomienie stacji demontażu pojazdów wycofanych z eksploatacji w miejscowości Dobrzany przy ul. Zielonej 3 (działka nr ewi. 28/1)

                  |--- OŚ.6220.5.2015 Budowa 1 budynku mieszkalnego jednorodzinnego, garażu i budynku gospodarczego wraz z infrastrukturą na działce 358/2 obręb Kozy gmina Dobrzany

                  |--- OŚ.6220.3.2015 Produkcja środków poprawiających właściwości gleby na działce 1/1 obręb Lutkowo

                  |--- OŚ.6220.2.2015 Budowa fermy norek na terenie dz.ewid. nr 485/13, obr. 0014 Szadzko

            |--- 2014

                  |--- OŚ 6220.6.2014 Budowa farmy wiatrowej Dobrzany o łącznej maksymalnej mocy przyłączeniowej 36 MW, składającej się z dziesięciu siłowni wiatrowych o maksymalnej wysokości 220 m n.p.t. wraz ze stacją transformatorową i siecią kablową średniego napięcia, siecią teletechniczną oraz drogami i placami serwisowymi na działkach o numerach geodezyjnych: 485/1, 485/2, 485/4, 485/6, 485/7, 485/12, 485/13, 485/14, 485/15, 485/16 obręb nr 14 ( Szadzko )

            |--- 2013

                  |--- OŚ 6220.18.2013 Przebudowa drogi dojazdowej do gruntów rolnych w miejscowości Błotno na działkach nr ewid. 18, 111, 414 w obrębie Błotno, w gminie Dobrzany

                  |--- OŚ 6220.11.2012 Przebudowa i zmiana użytkowania istniejącego budynku magazynowego na magazyn części samochodowych oraz stanowisko demontażu pojazdów wraz z infrastrukturą towarzyszącą oraz systemem wstępnego oczyszczania ścieków przy ul. Świerczewskiego 36

            |--- 2012

            |--- 2011

WYBORY

|--- Ponowne wybory do Rady Powiatu 2019

|--- Wybory do Parlamentu Europejskiego 2019

|--- Wybory ponowne okręg Nr 10

|--- Wybory samorządowe 2018

|--- Referendum gminne w sprawie odwołania Burmistrza Dobrzan

|--- Referendum ogólnopolskie 2015

|--- Wybory do Sejmu i Senatu RP

      |--- Wybory do Sejmu i Senatu RP 2015 rok

            |--- Wyniki głosowania

                  |--- Senat

                  |--- Sejm

|--- WYBORY SAMORZĄDOWE

|--- WYBORY PREZYDENCKIE

|--- Wybory Prezydenta Rzeczypospolitej Polskiej 2015

      |--- 2010

      |--- 2015

|--- Wybory do Parlamentu Europejskiego 2014

|--- Wybory Samorządowe 2014

      |--- Uchwała Gminnej Komisji Wyborczej w Dobrzanach z dnia 18 listopada 2014 r. o przeprowadzeniu ponownego głosowania w wyborach BURMISTRZA DOBRZAN w dniu 30 listopada 2014 r.

      |--- Protokoły z wyborów samorządowych które odbyły się w dniu 16 listopada 2014 r.

      |--- Skład Gminnej Komisji Wyborczej w Dobrzanach

      |--- Harmonogram dyżurów Gminnej Komisji Wyborczej w Dobrzanach

      |--- Postanowienie Komisarza Wyborczego w Szcecinie w sprawie powołania terytorialnych komisji wyborczych

      |--- Informacja dla komitetów wyborczych

      |--- Informacja o upływie terminów związanych z uprawnieniami wyborców niepełnosprawnych

      |--- Informacja o uprawnieniach wyborców niepełnosprawnych

      |--- Obwieszczenie Burmistrza Dobrzan z dnia 2 września 2014 roku w sprawie podziału Gminy Dobrzany na okręgi wyborcze

|--- Wybory uzupełniające do Rady Miejskiej w Dobrzanach okręg wyb. nr 3

      |--- Obwieszczenie Wojewody Zachodniopomorskiego z dnia 13 stycznia 2015 r.

      |--- Zarządzenie nr 16/2015 Wojewody Zachodniopomorskiego z dnia 13 stycznia 2015 r. wraz z kalendarzem wyborczym

|--- WYBORY DO IZB ROLNICZYCH

      |--- 2015

      |--- 2011

|--- Ponowienie postępowania wyborczego dotyczącego wyborów Burmistrza Gminy Dobrzany

|--- Wybory ławników sądowych

      |--- Kadencja 2020 - 2023